loading...
سيتي دانلود | مرجع دانلود نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
Ali بازدید : 453 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

شهر صدف بعد از حمله نیروهای مخرب فانتوم در حالت اضطرار قرار گرفته است. در حالی که ارتش ملی با استفاده از صلاح های جنگی خطرناک خود در حال تلاش هست، اما به تنها کسی که می تواند برای بقای شهر آن ها کمک کند روی می آورند، شخصیتی تبهکار و کمدی با نام تمبو!! بازی Tembo: The Badass Elephant یک بازی در سبک اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Game Freak توسعه داده شده و کمپانی بزرگ SEGA آن را منتشر کرده است.

Tembo The Badass Elephant PC-SKIDROW

|نسخه کامل بازی Tembo The Badass Elephant PC-SKIDROW-REPACK اضافه شد|

 

Tembo The Badass Elephant pc cover دانلود بازی Tembo The Badass Elephant برای PC

Ali بازدید : 407 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

Victor Vran یک عنوان اکشن نقش افرینی ایزومتریک به نام می باشد که شباهت زیادی به عنوان تحسین شده ی دیابلو دارد. به گفته ی سازندگان این بازی نکات و المانهای جدیدی را به این ژانر می افزاید.بارزترین انها این است که در این بازی شخصیت ما از قابلیت پرش برخوردار است که در هیچ کدام از بازیهای این ژانر شاهد ان نبوده ایم. Victor Vran هم از قابلیت تک نفره و هم چند نفره ی انلاین پشتیبانی می نماید و در ان شما قادرید تا از گستره ی وسیعی از اسلحه ها و لباسها و قدرت ها و کارتهای سرنوشت استفاده کنید و از بین انها انتخاب نمایید. Victor Vran با ورود خودش می خواهد انقلابی در حوزه ژانرهای شبیه خودش باشد.در این بازی به کاراکتر شما اجازه پرش داده می شود که اگر با ویژگی های این ژانر آشنا باشید این ویژگی یعنی همان انقلاب. شما می توانید از یک طیف وسیع تجهیزات سلاح، کارت های قدرت و سرنوشت را انتخاب کنید و به کار بگیرید.

Victor Vran PC-CODEX

 

Victor Vran pc cover small دانلود بازی Victor Vran برای PC

Ali بازدید : 495 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

شما در این بازی به عنوان Perseus پسر Zeus و نگهبان سبک موسیقی Funk بازی خواهید کرد. وظیفه شما نبرد با سایر سبک های موسیقی از قبیل رپ، پاپ و راک می باشد. تنها موسیقی که زنده می ماند، موسیقی سبک فانک خواهد بود که رهبر تمامی سبک ها می شود! بازی Funk of Titans یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی A Crowd of Monsters توسعه داده شده و کمپانی Merge Games آن را منتشر کرده است.

Funk of Titans PC-FLT

 

Funk of Titans pc cover دانلود بازی Funk of Titans برای PC

Ali بازدید : 364 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

DGU یک بازی سوم شخص ۳بعدی در سبک ماجراجویی و معمایی می باشد که در آن گیمر نقش یک دانشجوی دانشگاه "Death God" را دارد و در حال تحصیل برای تبدیل شدن به یک دستیار در این رشته می باشد. این بازی توسط کمپانی DSK Studios توسعه و انتشار پیدا کرده است. بازی در دنیایی با فضای گیج آلود رخ می دهد. این بازی حال و هوای بازی های قدیمی اشاره و کلیک را دارد که از جمله این بازی ها می توان به بازی معروف Monkey Island اشاره نمود.

DGU PROPER-Plaza

|نسخه سالم بازی! نسخه ای که پیش از این ریلیز شده بود، قابل اجرا نبوده و در وبسایت قرار نگرفته بود|

 

DGU pc cover دانلود بازی DGU برای PC

Ali بازدید : 548 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

| نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

جهت دانلود بازي با دوبله فارسي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 456 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آپدیت شماره ۲ بازی بسیار محبوب Metro: Last Light عرضه شد! در این آپدیت تغییراتی صورت گرفته که می توان به: بهبود عملکرد بازی برای سخت افزارهای AMD، برطرف شدن مشکل قطع شدن سایه ها برای ویدیو کارت های AMD سری ۷، برطرف شدن مشکل شروع بازی در تلویزیون های با رزولوشن ۳:۱، اضافه شدن خصیصه ی r_base_fov به فایل تنظیمات بازی user.cfg که به شما اجازه ی تغییر در FOV را می دهد اشاره کرد. شما می توانید این آپدیت را به همراه آموزش نصب آن در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

Metro: Last Light Update 1.0.0.2-CPY

 

Metro Last Light Update 1 دانلود آپدیت شماره 2 بازی Metro: Last Light Update 1.0.0.2

جهت دانلود آپديت بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 577 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

جهت دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 510 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB

نسخه BlackBox با حجم ۲٫۲ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

جهت دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 427 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Van Helsing pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

جهت دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 420 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Dust: An Elysian Tail یک عنوان Side Scroll بسیار زیبا است که ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش آفرینی را پیش روی شما قرار می دهد. مبارزه ها بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و روند ساده ای را پیش روی شما قرار می دهند. روند سریع و حضور تعداد زیادی از دشمنان از قمست هایی است که باعث بالا رفتن هیجان بازی شده است. ضربه های ترکیبی مختلفی را می توانید اجرا کنید که بسیار جالب و منحصر به فرد هستند. از طرف دیگر فیجت نیز دارای قدرت های خاصی است که وقتی با فنون شما ترکیب می شوند، محیط بازی را به جهنمی برای دشمنان تبدیل می کنند. از طرف دیگر قدرت های داست را می توانید ارتقاء دهید.با شرکت در مبارزه ها می توانید او را Level Up کنید و قدرت های مختلفش را افزایش دهید. همچنین بازی به شما این امکان را داده که آیتم های مختلفی برای داست خریداری کنید و از زره ها، حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای برای بالا بردن قدرت او استفاده کنید. در کنار روند اصلی بازی، مأموریت های فرعی نیز از سوی سایر شخصیت های بازی به شما داده می شوند که با انجام دادن آن ها می توانید آیتم های جدیدی بدست بیاورید که به شما در ادامه بازی کمک می کنند. مبارزه با Bossهای بازی بد از کار درنیامده و چندان هم چالش برانگیز نیست و با کمی مهارت در جاخالی دادن و استفاده از قدرت های داست و فیجت می توانید آن ها را از بین ببرید. قسمت های پلتفرمر که همه بازی را به خودشان اختصاص داده اند نیز بسیار جذاب و روان هستند.

 

Dust An Elysian Tail-FLT | 1.2 GB

 

Dust An Elysian Tail دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC

جهت دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 402 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

 

Remember Me Pc cover small دانلود بازی Remember Me برای PC

جهت دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 573 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 479 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

آپدیت ۱٫۰٫۷۱۸٫۴ به پست افزوده شد

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 571 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairburne باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 541 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

HyperSonic 4 عنوان یک بازی اکشن برروی آسمان می باشد ! در این بازی شما در نقش خلبنان جت های پرسرعت می باشید . جت های جنگی به پیشرفته ترین سلاح ها از جمله موشک ها و حتی سلاح هایی که فراتر از حد تصور مجهز هستند .بازی هم دارای بخش Single Player هست که معمولا بخش داستانی بازی هست و ماموریتهایی که به شما در طول بازی داده می شود عمدتا شامل تخریب و انهدام پایگاه های نظامی دشمن و یا دوئل با دشمننان در آسمان هست که بدون شک یکی از جذابترین بخش های این بازی به حساب می اید .علاوه بر این بخش MutiPlayer هم د ربازی وجود دارد که این بخش به شما این امکان را میدهد که بتوانید با دوستانتان بر فراز آسمانها دوئل کنید و انها را شکست دهید و یا اینکه میتوانید با دوستانتان در یک تیم باشید و گروهی به سراغ دشمنان رفته و انها را نابود سازید .

 

HyperSonic 4-SKIDROW | 1.3 GB

 

HyperSonic 4 دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 473 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بازی Crysis 3 چند روزی پیش عرضه شد که با استقبال بی نظیر گیمرهای سرتاسر دنیا روبرو گردید. از ابتدای عرضه ی این بازی چه برای کسانی که بازی را به طور اوریجینال خریداری نموده و همچنین کسانی که به صورت کرک شده بازی را دریافت نموده بودند، مشکلاتی وجود داشت. کمپانی سازنده بازی با ارائه آپدیت بازی، اصلاحاتی را در زمینه باگ های موجود و همچنین مشکلی که در نمایش جزئیات گرافیکی بازی بود برطرف نموده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت سيتي دانلود دریافت نمایید.

 

crysis3 cover small دانلود آپدیت بازی Crysis 3 با نام Crysis 3 Update v1.1

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 439 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Brutal Legend یک بازی سوم-شخص است که از فاکتورهای بازی های RTS نیز استفاده می کند. بازی کاملا Open-World است و بر طبق گفته کارگردان، بازی محیطی بالغ بر ۶۴ کیلومتر مربع را در بر دارد. ادی در بازی از ۳ نوع ابزار که سلاح های او در مبارزات محسوب می شوند، استفاده می کند. اولین آن ها یک نوع تبر است که در بازی The Separator نامیده می شود. دومین ابزار او یک گیتار Flying V است که Clementine نام دارد. این گیتار می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند. سومین و آخرین سلاح ادی هم Hot Rod نام دارد که ادی آن را The Deuce می نامد. با ارتقا دادن این ابزار حرکات و قابلیت های جدیدی به دست خواهید آورد که از آن ها می توانید در طول بازی استفاده کنید. این ابزار می توانند با یکدیگر ترکیب شوند، به طور مثال با ترکیب Clementine و Separator می توانید مواد آتش زا به سمت دشمنان پرتاب کنید. مبارزه با Bossهای بازی نیز بسیار خوب و جذاب است. بازیکن می تواند از Deuce استفاده کند تا Boss را فریب دهد و با اجرای Earthshaker به وسیله Clementine به او صدمه وارد کنید. در بازی ۲۳ مرحله اصلی و ۳۰ مرحله جانبی وجود دارد که بازیکن می تواند در طول بازی به انجام آن ها بپردازد. بازیکن در این مرحله ها موسیقی های Heavy Metal به دست می آورد که می تواند آن ها را در طول بازی گوش کند. مراحل دیگری هم در بازی وجود دارد که بر پایه المان های سبک RTS طراحی شده اند. در این مرحله ها بازیکن باید از صحنه بزرگی که روی آن قرار دارد در برابر نیروهای دشمن دفاع کند. در این زمان ادی می تواند برای خود ارتش درست کند تا با دشمن مقابله کند. کنترل بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما هرگز با کنترل بازی مشکل نخواهید داشت. کنترل شخصیت بازی چه در حالت پیاده و در چه در حالت هایی که سوار بر چیزی هستید، بسیار نرم و روان است. با توجه به اینکه بازی ترکیبی از چند سبک مختلف است، شما نحوه کنترل بازی را به راحتی یاد می گیرید.

 

Brutal Legend Cover small دانلود بازی Brutal Legend برای PC

 جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 578 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 541 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

 

از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
جهت دانلود مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 733 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 632 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

جهت دانلود و مشاهده تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 488 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

یک داستان نظامی، برای اینکه هیجان انگیز و تقریباً نزدیک به واقعیت از کار دربیاید، نیاز به متخصصی در امور نظامی دارد تا با مشاوره هایش، داستان بازی را بهتر و زیباتر کند. در سری H.A.W.X تام کلنسی (Tom Clancy) به خوبی این کار را انجام داد و از نظر داستانی، این سری از بازی ها با روند خوبی مواجه شدند. حال Namco برای اینکه در Assault Horizon داستان خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد از آقای جیم دفلیس (Jim DeFelice) استفاده کرد. یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

 

Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition – FLT

 

Ace Combat دانلود بازی Ace Combat: Assault Horizon برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد....
Ali بازدید : 550 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

ترس ، نا امیدی ، جرم و جنایات سازمان یافته بر Dawnstar چیره شده است.جایی که بی قانونی بیداد می کنید.جنگ سرد میان سران مافیا اکنون به نبردی بزرگ به منظور سلطنت بر کل Dawnstar منتهی شده است.حال شما به عنوان یکی از برجسته ترین خلبانان جنگی از سوی دولت در راستای پایان دادن به هرج و مرج موجود گمارده شده اید.این فرصتی طلایی برای شماست تا با به دست گرفتن کنترل اوضاع جایگاه خود را به عنوان یکی از سران موفق مافیای آینده تثبیت کنید و آشفتگی موجود را سامان بخشید.اما به زودی در جریان بازی درخواهید یافت که تنها نیستید و نیروی های قدرتمند دیگری در کارزار حاضرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و همچنین ماموریت ها و نقشه هایتان را نقش بر آب کنند.بازی به سبک Open World عرضه شده است و شما می توانید تجربه پروازی شگفت انگیز را با درنوردیدن دنیای بیکران فضا به دست آورید و با خرید آیتم های جدید هواناو خود را ارتقا دهید و قدرتمندتر سازید….
 

Dawnstar-SKIDROW| 1.60 GB

 

dawnstar Cover دانلود بازی Dawnstar برای PC

جهت دانلود وديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 483 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 533 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 1332 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 547 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

WarTime دانلود بازی Wartime برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 761 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

 

Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

نسخه ۵٫۶ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد 

 

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 508 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد 

 

Hitman Absolution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 639 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.

 

Sine Mora-SKIDROW | 850 MB

 

Sine Mora دانلود بازی Sine Mora برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 511 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 572 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.


۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

جهت دانلود وديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 1575 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
Painkiller Hell and Damnation عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که هم اکنون آماده دریافت است. راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

 

Painkiller Hell and Damnation-SKIDROW | 4.3 GB

 

Painkiller Hell and Damnation دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

 جهت دانلود و ديدن تصاويري از بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 682 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

Medal of Honor Warfighter-FLT | 16 GB

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 677 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

Viking Battle for Asgard-FLT | 4.6 GB

 

Viking Battle for Asgard دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

 جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 564 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند.

 

Doom 3 BFG Edition-SKIDROW | 4.2 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱٫۳ گیگابایت به پست افزوده شد

 

DOOM 3 دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد....
Ali بازدید : 590 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

Dishonored-SKIDROW

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

کرک فیکس RELOADED به پست اضافه شد

 

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

 جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 631 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Borderlands 2 ادامه نسخه ی اول و موفقی است که تیم Gearbox در سال ۲۰۰۹ آن را خلق، و ۲K در سرتاسر دنیا توزیع کرد.شماره اول بازی از روندی ساده و خشک پیروی می‌کرد، اسلحه خود را بگیرید و هرچه سر راه دیدید به رگبار ببندید تا به گنجینه سرزمین Pandora برسید. هرچند بازی در چند ساعت ابتدایی حس تازه‌بودن به بازیباز می‌داد، اما در ادامه شاهد تکراری شدن محیط و گیم‌پلی آن بودیم. اما با این همه Borderlands 1 توانست با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان خود را به بازیبازان ثابت و Gearbox را مجاب به ساخت ادامه ی آن کند. 
حال به Borderlands 2 می‌رسیم. این بار همه چیز متفاوت است، از محیط گرفته تا طراحی شخصیت‌های خوب و بد و اسلحه‌ها. داستان بازی پنج سال بعد از اتفاقات Borderlands 1 رخ خواهد داد و شخصی به نام Hand Some Jack آغازگر تمام شلوغی‌ها و خون ریزی‌ها در بازی است. مسابقه‌ای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار می‌شود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان می‌گذارید و پس از درگیری‌ها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود می‌روید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack. پس از آن شما به سرزمینی به نام Tundra رهسپار می‌شوید، و از آن پس و طی اتفاقاتی هدف اصلی شما کشتن باعث و بانی این بدبختی خواهد بود. نمی‌توان به این زودی در مورد جذاب بودن یا تکراری شدن روند بازی نظر داد، اما می‌توان آن را لذت بخش دانست، زیرا این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

 

rrrrr دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 691 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت سيتي دانلود دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 534 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

| آپدیت شماره ۲ بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

darksiders 2 دانلود بازي Darksiders II براي PC

جهت دانلود و ديدن تصاويري از محيط بازي به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سيتي دانلود, دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آیکون, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس, والپیپر, دانلود فونت, دانلود فيلم, دانلود یاهو مسنجر, دانلود مستند,دانلود فیلم,دانلود فیلم بزرگسالان,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم از یوتیوب,دانلود فیلم fast and furious 7,دانلود فیلم آتش بس 2,دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود از یوتیوب,دانلود از یوتیوب اندروید,دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار,دانلود از یوتیوب با idm,دانلود از یوتیوب بدون فیلتر شکن,دانلود از یوتیوب ss,دانلود از یوتیوب با کروم,دانلود از یوتیوب با گوگل کروم,دانلود از یوتیوب با گوشی,دانلود از یوتیوب با سایت,دانلود فیلتر شکن,دانلود فیلتر شکن سایفون,دانلود فیلتر شکن برای اندروید,دانلود فیلتر شکن برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید,دانلود فیلتر شکن رایگان,دانلود فیلتر شکن هات اسپات,دانلود فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن فری گیت,دانلود فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر,دانلود آهنگ جدید شادمهر,دانلود آهنگ جدید شادمهر گمت کردم,دانلود آهنگ جدید شادمهر 94,دانلود آهنگ جدید شادمهر معروف,دانلود آهنگ جدید شادمهر به نام جنون,دانلود آهنگ جدید شادمهر بنام نفس بکش,دانلود آهنگ جدید شادمهر به نام نفس بکش,دانلود آهنگ جدید شادمهر نفس بکش 320,دانلود آهنگ جدید شادمهر وقتی حواست نیست,دانلود آهنگ جدید شادمهر 2015,دانلود فیلم بزرگسالان,دانلود فیلم بزرگسالان رایگان,دانلود فیلم بزرگسالان+18,دانلود فیلم بزرگسالان بدون اکانت,دانلود فیلم بزرگسالان 2015,دانلود فیلم بزرگسالان 2014,دانلود فیلم بزرگسالان جدید,دانلود فیلم بزرگسالان ایرانی,دانلود فیلم بزرگسالان کره ای,دانلود فیلم بزرگسالان بدون سانسور,دانلود سایفون,دانلود سایفون برای کامپیوتر,دانلود سایفون برای اندروید,دانلود سایفون 3 برای کامپیوتر,دانلود سایفون رادیو فردا,دانلود سایفون کامپیوتر,دانلود سایفون 5,دانلود سایفون جدید برای کامپیوتر,دانلود سایفون 5 برای کامپیوتر,دانلود سایفون برای ios,دانلود فیلتر شکن سایفون,دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید,دانلود فیلتر شکن سایفون برای ویندوز,دانلود فیلتر شکن سایفون 5 برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن سایفون کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن سایفون برای pc,دانلود فیلتر شکن سایفون برای ویندوز 8,دانلود فیلتر شکن سایفون جدید,دانلود فیلتر شکن سایفون من و تو,دانلود فیلتر شکن سایفون رادیو فردا,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم,دانلود فیلم ایرانی قدیمی,دانلود فیلم ایرانی رایگان,دانلود فیلم ایرانی 94,دانلود فیلم ایرانی 93,دانلود فیلم ایرانی کمدی,دانلود فیلم ایرانی ایران برگر,دانلود فیلم ایرانی قدیمی رایگان,دانلود فلش پلیر,دانلود فلش پلیر برای اندروید,دانلود فلش پلیر برای کامپیوتر,دانلود فلش پلیر برای وب فریر,دانلود فلش پلیر 17,دانلود فلش پلیر برای موزیلا,دانلود فلش پلیر برای اپرا,دانلود فلش پلیر رایگان,دانلود فلش پلیر برای کروم,دانلود فلش پلیر برای گوگل کروم,شبکه اجتماعی کلوب,شبکه اجتماعی کلوبی ها,شبکه اجتماعی کلوب 98,شبکه اجتماعی کلوب دات کام,شبکه اجتماعي کلوب,شبکه اجتماعی کلوب ایرانیان,شبکه اجتماعی کلوب فا,شبکه اجتماعی کلوب چیست,شبکه اجتماعی کلوبها,شبکه اجتماعی ایرانی کلوب,شبکه اجتماعی فیس نما,شبکه اجتماعی فیس نما نسخه موبایل,شبكه اجتماعی فیس نما,شبکه اجتماعی فیس نما ورود,شبكه اجتماعی فيس نما,شبکه اجتماعی فیس نما چیست,شبکه اجتماعی فيس نما,شبكه اجتماعي فيس نما نسخه موبايل,شبکه اجتماعی فیس نما ورود به سایت,شبکه اجتماعی وزین فیس نما,شبکه اجتماعی هم میهن,شبکه اجتماعی هم میهن راه اندازی شد,شبکه ی اجتماعی هم میهن,شبکه های اجتماعی هم میهن,عضویت در شبکه اجتماعی هم میهن,ورود به شبکه اجتماعی هم میهن,ثبت نام در شبکه اجتماعی هم میهن,شبکه اجتماعی گل من,شبکه اجتماعی ایرانی,شبکه اجتماعی ایرانیان فیس بوک,شبکه اجتماعی ایرانی کلوب,شبکه اجتماعی ایرانیان 360,شبکه اجتماعی ایرانیان توییتر,شبکه اجتماعی ایرانیان هم میهن,شبکه اجتماعی ایرانی پ نه پ,شبکه اجتماعی ایرانی اندروید,شبکه اجتماعی ایرانیان موفق,شبکه اجتماعی ایرانی برای اندروید,شبکه اجتماعی جدید,شبکه اجتماعی جدید گوگل,شبکه اجتماعی جدید مایکروسافت,شبکه اجتماعی جدید ایرانی,شبکه های اجتماعی جدید,دانلود شبکه اجتماعی جدید,شبکه های اجتماعی جدید برای اندروید,جدیدترین شبکه اجتماعی,جدیدترین شبکه اجتماعی اندروید,شبکه ی اجتماعی جدید,شبکه اجتماعی چیست,شبکه اجتماعی چیست pdf,شبكه اجتماعي چيست,شبکه های اجتماعی چیستند,شبکه اجتماعی اینستاگرام چیست,شبکه اجتماعی تانگو چیست,شبکه ی اجتماعی چیست,شبکه اجتماعی مجازی چیست؟,شبکه اجتماعی توییتر چیست,تحلیل شبکه اجتماعی چیست,شبکه اجتماعی تلگرام,شبکه اجتماعی تبیان,شبكه اجتماعی تبیان,شبکه اجتماعی تبیان؛ سرای پاک ایرانیان,شبکه اجتماعی تبیان نسخه 2,شبکه اجتماعي تبيان,شبکه ی اجتماعی تبیان,سایت شبکه اجتماعی تبیان,شبکه اجتماعی شرکت تبیان,عضویت شبکه اجتماعی تبیان,ورود به شبکه اجتماعی تبیان,فیلتر شکن اندروید,فیلتر شکن اندروید hotspot,فیلتر شکن اندروید 2015,فیلتر شکن اندروید سایفون,فیلتر شکن اندروید فری گیت,فیلتر شکن اندروید دانلود,فیلتر شکن اندروید سایفون 5,فیلتر شکن اندرویدی,فیلتر شکن اندروید 5,فیلتر شکن اندروید 2.3,فیلتر شکن رایگان,فیلتر شکن رایگان اندروید,فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر,فیلتر شکن رایگان برای ویندوز,فیلتر شکن رایگان برای آیفون,فیلتر شکن رایگان کامپیوتر,فیلتر شکن رایگان 2015,فیلتر شکن رایگان سایفون,فیلتر شکن رایگان پرسرعت,فیلتر شکن رایگان آیفون,فیلتر شکن سایفون,فیلتر شکن سایفون برای اندروید,فیلتر شکن سایفون برای ویندوز,فیلتر شکن سایفون کامپیوتر,فیلتر شکن سایفون من و تو,فیلتر شکن سایفون برای آیفون,فیلتر شکن سایفون برای کامپیوتر رایگان,فیلتر شکن سایفون برای ویندوز 8,فیلتر شکن سایفون 5,فیلتر شکن سایفون 5 برای کامپیوتر,فیلترشکن جدید,فیلترشکن جدید اندروید,فیلترشکن جدید 2015,فیلتر شکن جدید سایفون,فیلتر شکن جدید ویندوز,فیلتر شکن جدید رایگان,فیلترشکن جدید 2013,فیلترشکن جدید موبایل,فیلترشکن جدید و قوی,فیلترشکن جدید 2014,فیلتر شکن قوی,فیلتر شکن قوی برای اندروید,فیلتر شکن قوی اندروید,فیلتر شکن قوی و پرسرعت,فیلتر شکن قوی برای گوشی اندروید,فیلتر شکن قوی کامپیوتر,فیلتر شکن قوی برای ویندوز,فیلتر شکن قوی رایگان دانلود,فیلتر شکن قوی سایفون,فیلتر شکن قوی موبایل اندروید,فیلتر شکن موبایل,فیلتر شکن موبایل اندروید رایگان,فیلتر شکن موبایل سیمبین,فیلتر شکن موبایل جاوا,فیلتر شکن موبایل رایگان,فیلتر شکن موبایل اندروید hotspot shield,فیلتر شکن موبایل نوکیا,فیلتر شکن موبایل سامسونگ,فیلتر شکن موبایل برای اندروید,فیلتر شکن موبایل برای فیس بوک,فیلترشکن پرسرعت,فیلترشکن پرسرعت اندروید,فیلتر شکن پرسرعت برای اندروید,فیلتر شکن پرسرعت برای کامپیوتر,فیلتر شکن پرسرعت رایگان برای کامپیوتر,فیلتر شکن پرسرعت رایگان,فیلتر شکن پرسرعت hotspot shield,فیلتر شکن پرسرعت برای جاوا,فیلتر شکن پرسرعت سونیک,فیلترشکن پرسرعت و بدون قطعی,فیلتر شکن برای کامپیوتر,فیلتر شکن برای کامپیوتر رایگان,فیلتر شکن برای کامپیوتر جدید,فیلتر شکن برای کامپیوتر سایفون,فیلتر شکن برای کامپیوتر opera,فیلتر شکن برای کامپیوتر puffin,فیلتر شکن برای pc,دانلود فیلتر شکن برای کامپیوتر با لینک مستقیم,مرورگر فیلتر شکن برای کامپیوتر,فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر,فیلتر شکن کامپیوتر,فیلتر شکن کامپیوتر رایگان,فیلتر شکن کامپیوتر سایفون,فیلتر شکن کامپیوتر دانلود,فیلتر شکن کامپیوتر قوی,فیلتر شکن کامپیوتر جدید,فیلتر شکن کامپیوتر فری گیت,فیلتر شکن کامپیوتر uc browser,فیلتر شکن کامپیوتر سایفون 3,فيلتر شكن كامپيوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,052
  • باردید دیروز : 923
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,369
  • بازدید ماه : 14,496
  • بازدید سال : 103,829
  • بازدید کلی : 2,375,959