loading...
سيتي دانلود | مرجع دانلود نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
Ali بازدید : 475 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Citra FX دارای مجموعه از فیلترهای افکت دیجیتال برای عکس ها و تصاویردیجیتال می باشد. این نرم افزار به هر کس اجازه میدهد تا بدون توجه به تجربه وی در این زمینه ، تا تصاویر دیجیتال خود را به ظاهری منحصربفرد و هنری تبدیل نماید. این نرم افزار دارای تعداد زیادی فیلتر از پیش ساخته شده از تنظیمات رنگ، کنتراست، نمایش گرفته تا فیلترهای پیشرفته مانند موج دارکردن آب، تزیین کردن وغیره می باشد. نتیجه کار تنها به خلاقیت شما بستگی دارد. همچنین می توانید بازخوردی فوری از تغییراتی که ایجاد می نمایید، را مشاهده نمایید. خلق افکتهای تصویری تحسین برانگیز با استفاده از این نرم افزار آسانتر و سرگرمتر کننده تر از همیشه خواهد بود. این نرم افزار بسته ای مناسب همگان، برای فیلتر گذاری تصاویر دیجیتال بصورت پیشرفته و یا ساده می باشد. این نرم افزار نیازمند Java VM (JRE) 1.5 یا بالاتر می باشد.

 

Citra FX Photo Effects 4.0 افكت گذاري بر روي تصاوير با Citra FX Photo Effects 4.0

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 547 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Sothink Logo Maker Professional ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo Maker طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker Pro 4.0.4186

 

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 483 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

TwistedBrush Pro Studio محصول شرکت Pixarra، نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید از سيتي دانلود دریافت نمایید.

 

TwistedBrush طراحی تصاویر دیجیتال توسط TwistedBrush Pro Studio 19.01 Final

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 2111 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از Photo Slideshow Creator می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب Photo Slideshow Creator این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت exe یا Screen Saver و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که Photo Slideshow Creator در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است.

 

Photo Slideshow Creator ساخت اسلایدشوهای زیبا و جذاب توسط Photo Slideshow Creator 3.0

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 474 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Aurora Barcode Generator نرم افزاری مستقل جهت ساخت بیت مپ ها (JPG ،BMP و PNG) و گرافیک متا از بارکدها می باشد. ذخیره عکس ها و انتقال آنها داخل اسناد با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. تنها کافی است کاراکتر مورد نظر را انتخاب و تایپ کنید، بارکد ایجاد خواهد شد.

 

Aurora Barcode Generator ساخت انواع بارکد استاندارد توسط Aurora Barcode Generator v02.05.04

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 568 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

IconICan Studio نرم افزاری مفید برای طراحی و ویرایش انواع آیکون ها و نشانگرهای موس می باشد . با پشتیبانی از لایه ها ، می توانید کار خود را حرفه ای تر کنید و با استفاده از افکت های متنوع نرم افزار به هدف مورد نظر خود برسید . برای ورودی و خروجی از فرمت های مختلفی همچون ICO ، PNG ،‌ GIF و … پشتیبانی می کند . این برنامه در کل دارای ۶۰ افکت می باشد که با داشتن ابزارهای متنوعی همچون افزودن اشکال هندسی ،‌متن ، رنگ و … به استودیویی قدرتمند برای کار با انواع ایکون های ویندوز و ۲۵۶×۲۵۶ و بالاتر تبدیل شده است .

 

IconICan Studio طراحي و ويرايش آيكون با IconICan Studio v2.0.120330

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 458 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo قرار دادن قاب بر روي تصاوير با Photo Collage Max 2.1.3.8

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 544 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری برای طراحی انیمیشن های سه بعدی با استفاده از نمونه ها و ابزارهای آماده می باشد. این نرم افزار به دلیل دارا بودن استایل ها و نمونه های آماده و ابزارهایی نظیر کنترل رنگ و سه بعدی ساز ، به کاربر کمک میکند ضمن ایجاد انیمیشنی دلخواه به راحتی به خواسته خود برسد. اگر خودتان توانایی ساخت انیمیشن ها را ندارید ، نمونه های آماده که بیش از ۶۰ عدد می باشند این امکان را برایتان فراهم آورده اند. این نرم افزار ضمن در اختیار داشتن ابزارهای لازم برای ساخت انیمیشن های سه بعدی ، دارای امکاناتی برای اضافه کردن و ساختن متن و لوگوهای سه بعدی می باشد تا در صورت لزوم در هنگام ساخت یک انیمیشن سه بعدی بتوانید از آنها نیز استفاده نمایید.

تنظیم زمان بندی فریم های انیمیشن و همچنین ابزارهای طراحی مانند اضافه کردن افکت ، نور ، صدا ، اشیاء و اشکال سه بعدی و… یک نرم افزار ساده و کامل را برای افرادی که میخواهند بدون دانش فنی انیمیشنی زیبا بسازند را فراهم می آورد. انیمیشن های ساخته شده امکان تبدیل شدن به فایل های فلش ، فایل gif  یا ویدیو را دارند تا بتوان آنها را وبسایت های اینترنتی نیز به نمایش گذاشت. 

 

 

aura ساخت انیمیشن های سه بعدی Aurora 3D Animation Maker 12.07.23

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 508 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker ابزاری کامل برای کمک به کاربر در زمینه ساخت متون سه بعدی ، لوگو و دکمه ها (button) می باشد. قابلیت این نرم افزار در دارا بودن اشکال و افکت ها و نمونه های آماده بسیار زیاد می باشد. ابزارهای زیادی برای زیباسازی متن و لوگو وجود دارد و تمام ابزار در دسترسی سریع قرار دارند و همچنین کاربرد این نرم افزار بسیار ساده می باشد. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است ، میتوانید نوع اشکال را انتخاب کنید ، دور گرد بودن ، تنظیم نور و افکت ها تماما در اختیار شما خواهد بود. میتوانید از وکتورهای svg استفاده کنید ، از انواع فونت ها و… . با این نرم افزار دیگر نیاز نیست وقت بسیاری را در طراحی لوگوها و متن های سه بعدی صرف کنید و نیازی به دانش فنی بالا در زمینه طراحی ندارید. طرح های سه بعدی آماده و افکت های بسیار زیبا شما را در این راه یاری میکنند.  بعد از ساخت لوگو یا متن سه بعدی خودتان میتوانید آن را با فرمت های  PNG, TIFF, JPG و  BMP ذخیره سازی کنید. 

 

 

aura 3D Text Logo Maker طراحی لوگو و متون سه بعدی با Aurora 3D Text & Logo Maker 12.07.19

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 615 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

IcoFX نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای افرادی می باشد که به ساخت و ویرایش آیکون های گوناگون علاقه مند هستند. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی آیکون های دلخواه خود را ایجاد نمایید. توسط نرم افزار IcoFX می توانید به سادگی انواع تصاویر با فرمت های مختلف را با چند کلیک به آیکون تبدیل نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما کاربران عزیز سيتي دانلود واقع شود.

 

icofx طراحی و ویرایش آیکون ها توسط IcoFX 2.2.1   قابل حمل

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 686 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

EximiousSoft Business Card Designer نرم افزاری می باشد که به شما امکان طراحی کارت های تجاری و ویزیت را می دهد.این برنامه با توجه به امکانات بالایی که در این زمینه در اختیار دارد به راحتی از شما را یک طراح کارت های تجاری می سازد. همچنین این برنامه دارای مجموعه بزرگ از لوگوهای آماده برای طراحی می باشد که این امتیاز بزرگی برای افراد مبتدی محسوب می شود. نرم افزار EximiousSoft Business Card Designer را در ادامه از وب سایت سيتي دانلود دریافت نمایید.

 

EximiousSoft Business Card Designer طراحی کارت ویزیت توسط EximiousSoft Business Card Designer 3.50

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 555 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

 

AUTODESK 3DSMAX قدرتمندترين نرم افزار طراحي سه بعدي Autodesk 3ds Max v2013 x86/x64

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 538 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Artweaver یکی از نرم افزارهای طراحی و نقاشی است که برای هر دو گروه کاربران مبتدی و حرفه ای شده است. این نرم افزار هرآنچه برای طراحی نیازمند آن هستید را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی هنر خود را به نمایش بگذارید. می توانید از انواع قلم های مختلف استفاده نمایید ، افکت های مختلف را بکار ببرید و از دیگر امکانات نرم افزار استفاده نمایید. امکان کار با لایه ها را نیز می توان از جمله نکات مهم در مورد این نرم افزار دانست. در نهایت نیز می توانید حاصل کار خود را به فرمت های مختلف گرافیکی ذخیره نمایید. محیط این نرم افزار شباهت بسیاری به نرم افزار معروف و محبوب فتوشاپ دارد که باعث می شود تا اگر با محیط فتوشاپ آشنایی دارید در استفاده از این نرم افزار نیز مشکلی نداشته باشید.

 

Artweaver طراحی و نقاشی حرفه ای با Artweaver 3.0.4

 جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 428 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

Nik Software Snapseed نرم افزاری بسیار کاربردی برای سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط آن می توانید عکس هایی بسیار جذاب و خاص و با افکت های دیدنی داشته باشید. این نرم افزار دارای افکت های گوناگونی می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید به عکس های تان افکت های هنری و حرفه ای اضافه کنید. امیدواریم نرم افزار Nik Software Snapseed مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Snapseed ویرایش و افکت گذاری روی عکس ها توسط Nik Software Snapseed 1.1.0

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد....

Ali بازدید : 479 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

با این برنامه افراد عادی و عکاسان میتوانند اشخاص درون عکس را بصورتی ماهرانه و بدون نقص دوباره آراسته کنند و عیب های موجود آنها را از بین ببرند. به راحتی میتوان میزان براقی عکس را تغییر داد، لکه ها و نقص های موجود را حذف نمود و بطور کل شخص درون عکس را از هر لحاظ بهتر نمایش داد. برنامهAnthropics Portrait Professional کاملاً با سایر برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس مانند فتوشاپ تقاوت دارد. با این برنامه میتوان کیفیت تصاویر را به مراتب بالاتر برد چرا که این برنامه صرفاً با صدها مثال زنده در زمینه ی زیبایی بشر آزمایش و طراحی شده است. لذا شما میتوانید تنها با استفاده از سلایدرهای موجود در این برنامه هر چقدر که مایلید کیفیت و ظاهر عکس مورد نظرتان را بالا ببرید.

 

Anthropics Portrait Professional آرایش و زیبا سازی چهره توسط Anthropics Portrait Professional 10.2.3

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

Ali بازدید : 485 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

با استفاده از AquaSoft SlideShow 7 Blue Net می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب آن این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت EXE و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که AquaSoft SlideShow 7 Blue Net در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است .

 

AquaSoft SlideShow 7 Blue Net ساخت اسلایدشو توسط AquaSoft SlideShow7 Blue Net 7.7.11.35343

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 448 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

CorelDRAW Graphics Suite X6 نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite X6 و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. برای مشاهده امکانات و توضیحات بیشتر نرم افزار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه کامل ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ، به همراه کرک گروه CORE|

 

corel draw graphics suite x6 cover حرفه ای ترین ابزار طراحی با نام CorelDRAW Graphics Suite X6 v16.0.0.707

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 557 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Aurora 3D Presentation 2012 نام نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی در زمینه ی طراحی و خلق اسلایدشو های سه یعدی می باشد ، همواره تصاویر سه یعدی امروزه بسیار رواج یافته و در بسیار از فیلم ها و اسلاید های حرفه ای تصاویر سه بعدی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، این نرم افزار بسیار شبیه به PowerPoint است البته نسخه ی پیشرفته تر و بهتری از آن است و شما را قادر می سازد تا بهترین اسلایدشو های حرفه ای را طراحی کرده و به معرض نمایش درآورید ، می توانید در اسلاید خود از تصاویر ، ویدیو ، آهنگ ، متن و…استفاده کنید و از ابزارهای کاربردی موجود در برنامه برای هرچه زیباتر شدن پروزه خود بهره ببرید ، همچنین کار با این نرم افزار بسیار ساده است و دستان کاربر کاملا برای انجام ایده های خود در پروژه بسیار باز است که همین مسئله یک ویژگی بسیار مهم برای برنامه به شمار می رود

 

Aurora 3D Presenta طراحی اسلایدشو سه بعدی با Aurora 3D Presentation 2012 12.03.20

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 560 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Easy Barcode Creator نرم افزاری مستقل جهت ساخت بیت مپ ها (JPG ،BMP و PNG) و گرافیک متا از بارکدها می باشد. ذخیره عکس ها و انتقال آنها داخل اسناد با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. تنها کافی است کاراکتر مورد نظر را انتخاب و تایپ کنید، بارکد ایجاد خواهد شد.

 

Easy Barcode Creator طراحی و ساخت بارکدهای استاندارد توسط Easy Barcode Creator 2.0.5

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 538 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

 

WebSite X5 Evolution طراحی وبسایت های حرفه ای با Incomedia WebSite X5 Evolution v9.0.6.1775

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد...
Ali بازدید : 573 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

Aurora3D DesignBox نرم افزاری کاربردی جهت طراحی و ویرایش عکس ها و خلق طرح های جدید گرافیکی می باشد. این نرم افزار به طور واقع جعبه طراحی است و امکانات زیادی را در خود جای داده است! ابزارهای زیادی جهت ویرایش و طراحی نرم افزار جهت ایجاد طرح های گرافیکی و همچنین ویرایش عکس ها وجود دارد. ایجاد طرح های گرافیکی و ویرایش عکس ها و قرار دادن افکت روی آنها و همچنین تنظیم رنگ و ایجاد فایل های انیمیشن از قابلیت های جزئی نرم افزار محسوب می شوند. در ابتدا میتوانید با تنظیم کنتراست ، روشنایی ، اشباع و وضوح عکس خود را بهتر جلوه دهید ، سپس با تنظیم رنگ و تنظیم rgb مرحله بعدی را طی کنید. وجود فیلترهای نظیر Blur, Soften, Gaussian Blur, Sharpen, Edge, Emboss, Erode, Contour, Jitter, Flip, Mirror, Negative و Gray Scale میتواند تصاویر را زیباتر کند. در کنار این امکانات ، نرم افزار دارای ابزاری جهت خلق آثار و طراحی است. ابزارهایی جهت پدید اوردن نقوش و رسم اشکال مختلف و رنگ آمیزی انها که همانند paint ویندوز می باشد. قابلیت بعدی تغییر فرمت عکس ها در کنار برش و چرخش و تغییر سایز و یا قرار دادن واترمارک روی انها می باشد. ساخت فایل های gif انیمیشن با قرار دادن چندین عکس و فریم در کنار هم و تنظیم آنها از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود. QRCode Generator نیز یک قابلیت منحصربفرد نرم افزار می باشد که میتواند از نام شما QR Code تهیه کند و تحویلتان دهد! نمایش و ویرایش و تبدیل فرمت فایل های وکتور SVG نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

 

Aurora3D DesignBox دستیار طراحی و ویرایش Aurora3D DesignBox 1.08.31

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد...

درباره ما
سيتي دانلود, دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آیکون, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس, والپیپر, دانلود فونت, دانلود فيلم, دانلود یاهو مسنجر, دانلود مستند,دانلود فیلم,دانلود فیلم بزرگسالان,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم از یوتیوب,دانلود فیلم fast and furious 7,دانلود فیلم آتش بس 2,دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود از یوتیوب,دانلود از یوتیوب اندروید,دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار,دانلود از یوتیوب با idm,دانلود از یوتیوب بدون فیلتر شکن,دانلود از یوتیوب ss,دانلود از یوتیوب با کروم,دانلود از یوتیوب با گوگل کروم,دانلود از یوتیوب با گوشی,دانلود از یوتیوب با سایت,دانلود فیلتر شکن,دانلود فیلتر شکن سایفون,دانلود فیلتر شکن برای اندروید,دانلود فیلتر شکن برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید,دانلود فیلتر شکن رایگان,دانلود فیلتر شکن هات اسپات,دانلود فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن فری گیت,دانلود فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر,دانلود آهنگ جدید شادمهر,دانلود آهنگ جدید شادمهر گمت کردم,دانلود آهنگ جدید شادمهر 94,دانلود آهنگ جدید شادمهر معروف,دانلود آهنگ جدید شادمهر به نام جنون,دانلود آهنگ جدید شادمهر بنام نفس بکش,دانلود آهنگ جدید شادمهر به نام نفس بکش,دانلود آهنگ جدید شادمهر نفس بکش 320,دانلود آهنگ جدید شادمهر وقتی حواست نیست,دانلود آهنگ جدید شادمهر 2015,دانلود فیلم بزرگسالان,دانلود فیلم بزرگسالان رایگان,دانلود فیلم بزرگسالان+18,دانلود فیلم بزرگسالان بدون اکانت,دانلود فیلم بزرگسالان 2015,دانلود فیلم بزرگسالان 2014,دانلود فیلم بزرگسالان جدید,دانلود فیلم بزرگسالان ایرانی,دانلود فیلم بزرگسالان کره ای,دانلود فیلم بزرگسالان بدون سانسور,دانلود سایفون,دانلود سایفون برای کامپیوتر,دانلود سایفون برای اندروید,دانلود سایفون 3 برای کامپیوتر,دانلود سایفون رادیو فردا,دانلود سایفون کامپیوتر,دانلود سایفون 5,دانلود سایفون جدید برای کامپیوتر,دانلود سایفون 5 برای کامپیوتر,دانلود سایفون برای ios,دانلود فیلتر شکن سایفون,دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید,دانلود فیلتر شکن سایفون برای ویندوز,دانلود فیلتر شکن سایفون 5 برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن سایفون کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن سایفون برای pc,دانلود فیلتر شکن سایفون برای ویندوز 8,دانلود فیلتر شکن سایفون جدید,دانلود فیلتر شکن سایفون من و تو,دانلود فیلتر شکن سایفون رادیو فردا,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم,دانلود فیلم ایرانی قدیمی,دانلود فیلم ایرانی رایگان,دانلود فیلم ایرانی 94,دانلود فیلم ایرانی 93,دانلود فیلم ایرانی کمدی,دانلود فیلم ایرانی ایران برگر,دانلود فیلم ایرانی قدیمی رایگان,دانلود فلش پلیر,دانلود فلش پلیر برای اندروید,دانلود فلش پلیر برای کامپیوتر,دانلود فلش پلیر برای وب فریر,دانلود فلش پلیر 17,دانلود فلش پلیر برای موزیلا,دانلود فلش پلیر برای اپرا,دانلود فلش پلیر رایگان,دانلود فلش پلیر برای کروم,دانلود فلش پلیر برای گوگل کروم,شبکه اجتماعی کلوب,شبکه اجتماعی کلوبی ها,شبکه اجتماعی کلوب 98,شبکه اجتماعی کلوب دات کام,شبکه اجتماعي کلوب,شبکه اجتماعی کلوب ایرانیان,شبکه اجتماعی کلوب فا,شبکه اجتماعی کلوب چیست,شبکه اجتماعی کلوبها,شبکه اجتماعی ایرانی کلوب,شبکه اجتماعی فیس نما,شبکه اجتماعی فیس نما نسخه موبایل,شبكه اجتماعی فیس نما,شبکه اجتماعی فیس نما ورود,شبكه اجتماعی فيس نما,شبکه اجتماعی فیس نما چیست,شبکه اجتماعی فيس نما,شبكه اجتماعي فيس نما نسخه موبايل,شبکه اجتماعی فیس نما ورود به سایت,شبکه اجتماعی وزین فیس نما,شبکه اجتماعی هم میهن,شبکه اجتماعی هم میهن راه اندازی شد,شبکه ی اجتماعی هم میهن,شبکه های اجتماعی هم میهن,عضویت در شبکه اجتماعی هم میهن,ورود به شبکه اجتماعی هم میهن,ثبت نام در شبکه اجتماعی هم میهن,شبکه اجتماعی گل من,شبکه اجتماعی ایرانی,شبکه اجتماعی ایرانیان فیس بوک,شبکه اجتماعی ایرانی کلوب,شبکه اجتماعی ایرانیان 360,شبکه اجتماعی ایرانیان توییتر,شبکه اجتماعی ایرانیان هم میهن,شبکه اجتماعی ایرانی پ نه پ,شبکه اجتماعی ایرانی اندروید,شبکه اجتماعی ایرانیان موفق,شبکه اجتماعی ایرانی برای اندروید,شبکه اجتماعی جدید,شبکه اجتماعی جدید گوگل,شبکه اجتماعی جدید مایکروسافت,شبکه اجتماعی جدید ایرانی,شبکه های اجتماعی جدید,دانلود شبکه اجتماعی جدید,شبکه های اجتماعی جدید برای اندروید,جدیدترین شبکه اجتماعی,جدیدترین شبکه اجتماعی اندروید,شبکه ی اجتماعی جدید,شبکه اجتماعی چیست,شبکه اجتماعی چیست pdf,شبكه اجتماعي چيست,شبکه های اجتماعی چیستند,شبکه اجتماعی اینستاگرام چیست,شبکه اجتماعی تانگو چیست,شبکه ی اجتماعی چیست,شبکه اجتماعی مجازی چیست؟,شبکه اجتماعی توییتر چیست,تحلیل شبکه اجتماعی چیست,شبکه اجتماعی تلگرام,شبکه اجتماعی تبیان,شبكه اجتماعی تبیان,شبکه اجتماعی تبیان؛ سرای پاک ایرانیان,شبکه اجتماعی تبیان نسخه 2,شبکه اجتماعي تبيان,شبکه ی اجتماعی تبیان,سایت شبکه اجتماعی تبیان,شبکه اجتماعی شرکت تبیان,عضویت شبکه اجتماعی تبیان,ورود به شبکه اجتماعی تبیان,فیلتر شکن اندروید,فیلتر شکن اندروید hotspot,فیلتر شکن اندروید 2015,فیلتر شکن اندروید سایفون,فیلتر شکن اندروید فری گیت,فیلتر شکن اندروید دانلود,فیلتر شکن اندروید سایفون 5,فیلتر شکن اندرویدی,فیلتر شکن اندروید 5,فیلتر شکن اندروید 2.3,فیلتر شکن رایگان,فیلتر شکن رایگان اندروید,فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر,فیلتر شکن رایگان برای ویندوز,فیلتر شکن رایگان برای آیفون,فیلتر شکن رایگان کامپیوتر,فیلتر شکن رایگان 2015,فیلتر شکن رایگان سایفون,فیلتر شکن رایگان پرسرعت,فیلتر شکن رایگان آیفون,فیلتر شکن سایفون,فیلتر شکن سایفون برای اندروید,فیلتر شکن سایفون برای ویندوز,فیلتر شکن سایفون کامپیوتر,فیلتر شکن سایفون من و تو,فیلتر شکن سایفون برای آیفون,فیلتر شکن سایفون برای کامپیوتر رایگان,فیلتر شکن سایفون برای ویندوز 8,فیلتر شکن سایفون 5,فیلتر شکن سایفون 5 برای کامپیوتر,فیلترشکن جدید,فیلترشکن جدید اندروید,فیلترشکن جدید 2015,فیلتر شکن جدید سایفون,فیلتر شکن جدید ویندوز,فیلتر شکن جدید رایگان,فیلترشکن جدید 2013,فیلترشکن جدید موبایل,فیلترشکن جدید و قوی,فیلترشکن جدید 2014,فیلتر شکن قوی,فیلتر شکن قوی برای اندروید,فیلتر شکن قوی اندروید,فیلتر شکن قوی و پرسرعت,فیلتر شکن قوی برای گوشی اندروید,فیلتر شکن قوی کامپیوتر,فیلتر شکن قوی برای ویندوز,فیلتر شکن قوی رایگان دانلود,فیلتر شکن قوی سایفون,فیلتر شکن قوی موبایل اندروید,فیلتر شکن موبایل,فیلتر شکن موبایل اندروید رایگان,فیلتر شکن موبایل سیمبین,فیلتر شکن موبایل جاوا,فیلتر شکن موبایل رایگان,فیلتر شکن موبایل اندروید hotspot shield,فیلتر شکن موبایل نوکیا,فیلتر شکن موبایل سامسونگ,فیلتر شکن موبایل برای اندروید,فیلتر شکن موبایل برای فیس بوک,فیلترشکن پرسرعت,فیلترشکن پرسرعت اندروید,فیلتر شکن پرسرعت برای اندروید,فیلتر شکن پرسرعت برای کامپیوتر,فیلتر شکن پرسرعت رایگان برای کامپیوتر,فیلتر شکن پرسرعت رایگان,فیلتر شکن پرسرعت hotspot shield,فیلتر شکن پرسرعت برای جاوا,فیلتر شکن پرسرعت سونیک,فیلترشکن پرسرعت و بدون قطعی,فیلتر شکن برای کامپیوتر,فیلتر شکن برای کامپیوتر رایگان,فیلتر شکن برای کامپیوتر جدید,فیلتر شکن برای کامپیوتر سایفون,فیلتر شکن برای کامپیوتر opera,فیلتر شکن برای کامپیوتر puffin,فیلتر شکن برای pc,دانلود فیلتر شکن برای کامپیوتر با لینک مستقیم,مرورگر فیلتر شکن برای کامپیوتر,فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر,فیلتر شکن کامپیوتر,فیلتر شکن کامپیوتر رایگان,فیلتر شکن کامپیوتر سایفون,فیلتر شکن کامپیوتر دانلود,فیلتر شکن کامپیوتر قوی,فیلتر شکن کامپیوتر جدید,فیلتر شکن کامپیوتر فری گیت,فیلتر شکن کامپیوتر uc browser,فیلتر شکن کامپیوتر سایفون 3,فيلتر شكن كامپيوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 418
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,920
  • بازدید ماه : 7,863
  • بازدید سال : 97,196
  • بازدید کلی : 2,369,326